پرسش های متداول

menuordersearch
nupa.ir
سبد خرید شما خالی است !
تومان
سبد خرید
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری من وجود دارد؟

شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن شماره موبایل و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "ویرایش اطلاعات کاربری " به صفحه‏‌ اطلاعات کابری منتقل می‏‌شوید که در این بخش امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

چگونه به اطلاعات خرید ها و فاکتور های قبلی خود دسترسی پیدا کنم؟

 برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی خود، ابتدا با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه " سفارش های من " کلیک کنید، کلیه سفارش ها و فاکتور های قبلی خود را در این صفحه مشاهده می‌نمایید.

 

 

ردیف اول مربوط به سفارش کالا می شود که شامل شماره فاکتور (زمان پیگیری بابت سفارش این شماره باید اعلام گردد) زمان و تاریخ سفارش بخش فاکتور که با کلیک روی گزینه نمایش فاکتور می‌توانید فاکتور صادر شده را مشاهده و یا پرینت نمایید، در بخش بعدی مبلغ فاکتور خرید نیز نمایش داده میشود، ستون آخر نیز مربوط به وضعیت سفارش است که می‌توانید از وضعیت سفارش { آماده سازی/ خروج از انبار/ ارسال شده (کد رهگیری مرسوله)} را مشاهده نمایید.

ردیف بعدی که با رنگ زرد مشخص شده مربوط به تراکنش پرداختی فاکتور است که یک شماره بالاتر از فاکتور سفارش کالا است که در صورت پرداخت صحیح از طریق درگاه های پرداخت، به صورت خودکار (ارجاع بانکی)، نام درگاهی که پرداخت انجام شده و کد پیگیری ثبت میشود و پس از تایید توسط امور مالی مجموعه به حالت تایید شده در می‌آید.

توجه داشته باشید که اگر وارد درگاه پرداخت شوید و پرداخت را تکمیل نکنید سفارش ناتمام می‌ماند و پس از یکساعت فاکتور شما پاک میشود و در صورتی که پس از پرداخت به هر دلیل، پرداخت صحیح انجام نشود و همانند تصویر شماره پیگیری توسط بانک ثبت نشود پرداخت تایید نمیشود و اگر مبلغ از حساب شما کسر شود، تا 72 ساعت کاری توسط بانک به حساب شما عودت می‌گردد. 

به خرید از فروشگاه شما علاقه مندم اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه اطمینان حاصل کنم که پس از خرید، کالای مورد نظرم به دستم می‌رسد ؟

جلب اعتماد مصرف کنندگان و خریداران عزیز از اولویت های فروشگاه ما است و دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی  به کسب و کار فروشگاه ما رسمیت می‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید با کلیک روی نماد اعتماد الکترونیکی سایت از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
 

آیا برای خرید از سایت، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
روش های ارسال کالا چگونه است ؟

با توجه به نوع کالا و مکان ارسال کالا روش های ارسال زیر برای شما در فاکتور خرید فعال می‌شود که به خواست خود می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید :

  • پست پیشتاز
  • پست ویژه

همپنین با توجه به سیاست فروشگاه در راستای جلب رضایت مشتریان خود، امکان ارسال رایگان کالا برای بعضی از کالا ها نیز وجود دارد. بدین منظور کالاهایی که شامل ارسال رایگان می‌شوند با گزینه " ارسال رایگان " در قسمت معرفی کالا مشخص می‌شوند.

چگونه آدرس ارسالی کالای خود را تغییر دهم ؟
برای اضافه کردن آدرس جدید جهت ارسال کالا باید به بخش " جعبه آدرس ها " مراجعه کنید.برای این منظور به دو صورت عمل کنید:
  • پس از ورود به حساب کاربری خود ،از قسمت " آدرس های ارسالی " به صفحه درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج نمایید.
  • در صفحه سبد خرید با کلیک بر روی لینک " جعبه آدرس ها " به قسمت درج آدرس های جدید وارد شده و آدرس های جدید خود را درج کنید.
روند زمانی ارسال محصولات به چه شکل است؟

ارسال محصولات پس از ثبت سفارش کاربر بین 24 الی 48 ساعت کاری تحویل پست می‌شود. روند زمانی ارسال قطعات و لوازم جانبی اما متفاوت هست و پس از ثبت سفارش بین 48 الی 72 ساعت کاری تحویل پست می‌شود.

زمان پیگیری از "سامانه رهگیری پست" با خطای (مرسوله از سوی مبداء ذیربط تحویل پست نگردیده) مواجه میشم؟

با توجه به ثبت مرسولات از طریقه سامانه گیت وی پست فروشگاه نسبت به دفاتر پستی کمی دیرتر اطلاعات مرسوله بارگزای میشود، زمانی که کد رهگیری مرسوله توسط فروشگاه برای شما پیامک می‌گردد، اطمینان داشته باشید که مرسوله تحویل پست گردید است و اگر زمان رهگیری با خطای (مرسوله از سوی مبداء ذیربط تحویل پست نگردیده) کمی صبوری کرده تا اطلاعات توسط پست بارگزاری شود.

آیا امکان مرجوع کردن خرید از بخش "لوازم و قطعات جانبی" وجود دارد؟

خیر، به علت اینکه قطعات مونتاژ شده به سفارش مشتری است امکان مرجوعی ندارد. توصیه می‌شود قبل از سفارش حتما با کارشناسان فروشگاه در تماس باشید و از مطابق بودن قطعه با محصول خود اطمینان حاصل فرمایید.

محاسبه هزینه ارسال با پست به چه شکل است؟

محاسبه هزینه ارسال برای محصولات و قطعات عموما با نرخ پست محاسبه میگردند اما با توجه به ریز هزینه های که دارند با فاکتور مندرج روی بسته بندی متفاوت هستند که محاسبه هزینه ها برای محصولات و قطعات به شکل زیر است:

  • محاسبه هزینه های ارسال مربوط به محصولات شامل نرخ هزینه پست (شامل تمامی موارد پستی مثل مالیات و بیمه) + هزینه لفاف + هزینه لیبل + هزینه ارسال تا پست منطقه
  • محاسبه هزینه های ارسال مربوط به قطعات شامل نرخ هزینه پست (شامل تمامی موارد پستی مثل مالیات و بیمه) + کارتن های بسته بندی + هزینه لفاف + هزینه لیبل + هزینه ارسال تا پست منطقه

با توجه به موارد ذکر شده سایت مجموع قیمت را در فاکتور خرید ثبت و به شما نشان میدهد. (لازم به ذکر است که قطعات موجود توسط شرکت ها بسته بندی نمیشود و فروشگاه اینترنتی نوپا با توجه به نیاز مصرف کننده قطعات را تهیه، و بسته بندی استاندارد را در خود مجموعه انجام میدهد تا به شکل مناسب به خریدار گرامی تحویل گردد.)

خانهورود به حساب کاربریسبد خرید
پرداخت آسانپرداخت آسان7 روز ضمانت بازگشت7 روز ضمانت بازگشتضمانت اصالت کالاضمانت اصالت کالاارسال به سراسر کشورارسال به سراسر کشورپشتیبانی 24 ساعتهپشتیبانی 24 ساعته

فروشگاه نوپا
توسعه اینترنت روش‌های خرید ما را به کلی دگرگون کرده است. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند. امروزه دیگر افراد این روش خرید را بیشتر منطبق بر شرایط زندگی مدرن می‏‏‏‌بینند. به لطف منان با همت، تلاش و به کارگیری توان و تجربه های افزون شده بتوانیم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم، پس در این راه ما را یاری دهید تا با شما هر روز پله های موفقیت را طی کنیم .

جستجو